Θέλεις να πάμε για xp στη γειτονιά μου;

Αν υπάρχει κάτι που με αηδιάζει
είναι αυτοί που ψάχνουν το βόλεμα
πουλώντας κι αγοράζοντας μυαλά άλλων
αν υπάρχει κάτι που μισώ
είναι η θέληση σου να νικάς 
χωρίς να γουστάρεις να παλεύεις
αν υπάρχει κάτι που σιχαίνομαι
είναι οι ψεύτικες εκκρίσεις των ματιών σου
τα βράδια που ψάχνω την αλήθεια

Αν κάτι ζητώ
αυτό είναι η φυλακισμένη σου ελευθερία
να την πιάσω, να την στήσω στον τοίχο
να την σκοτώσω και να στην δώσω πίσω
για να δεις πως είναι να πέφτεις στα γόνατα όταν δεν έχεις πόδια
για να δεις πως πιάνεται κάτι που δεν έχει ύλη

Αν κάτι δε γουστάρω
είναι να πείτε πως "ήταν άρρωστη"
είναι να πείτε πως "ήταν φευγάτη"
δεν είμαι τίποτα
έχω μονάχα μια λαχτάρα να μασήσω τις ατροφικές σας ψυχές
και να σας φτύσω ό,τι δεν χωνεύεται στην μάπα

Αν υπάρχει κάτι εκεί έξω που τρέφει το μυαλό μου
είναι τα ερεθίσματα που μ'ερεθίζουν 
είναι οι μάχες με τις γάτες στην αυλή μου
είναι τα κομμάτια του προσώπου σου στον πρωινό καφέ μου

Αν υπάρχει κάτι που μπορεί να με σώσει
θα θελα να'ναι δικό σου
ή έστω να μου το'χεις χαρίσει
για να έχω να λέω και να γράφω

Θα σε πάω μια βόλτα
θα τσακίσουμε τα πόδια μας
και θα μεθύσουμε με γλυκό κρασί
πάνω στα πτώματα του πάρκου

Αν έχω ένα όνειρο εν τέλει
είναι να βγω στο μπαλκόνι και να σε φιλήσω
κι έπειτα να πέσω στο κενό
φωνάζοντας "ο ρεαλισμός ψόφησε"

Δεν υπάρχει καμιά ουσία σε αυτόν τον κόσμο
που να με μαστουρώνει πιο πολύ
από την θέληση μου να σε θέλω τόσο
ώστε να μπορώ κάθε μέρα να με σκοτώνω
να διαλύω τα πόδια μου
και να σέρνομαι στο δρόμο 
μέχρι να σε ξαναβρώ

Επειδή μεγάλωσες στην φωτιά
δε σημαίνει πως θα'σαι μια ζωή καμένος 



Δεν υπάρχουν σχόλια: