...but I need me more than I want you.


Θελω να έρχομαι να σε βλέπω και όταν είναι η ώρα να φύγω, να στεναχωριέμαι λες και μου είπες πως πεθαίνεις.
Θελω να σε κοιτάζω και να ερωτεύομαι το είναι σου σε κάθε ματιά.
Θελω να σε κοροιδεύω όταν φοράς γυαλιά, και να σε κακοσχολιάζω για το πως περπατάς και το πώς στριβεις τσιγάρα.
Θελω όταν περπατάμε να μου κρατάς το χέρι και εγω να μην ξέρω αν θελω να γελάσω με όλη μου τη δύναμη, η να κλάψω απο την συγκίνηση.
Θελω να σου δηλώνω πως έρχομαι σπίτι σου, και εσυ ρε γαμώτο να μου λες "ελα".
Θέλω να την πίνουμε μαζί και να σε βλέπω να κανεις μαλακίες.
Θελω να ξυπνάω για να σε χαζεύω όταν παίζεις κιθάρα.
Θελω να κάθομαι στον καναπέ σου και να έρχεσαι δίπλα μου.
Και να με πειράζεις και να με ακουμπας και να χαμογελάω σαν 5χρονο.
Θελω να σου ανοίγω την ψυχή μου, κι ας μου την πηδάς κάθε φορά.
Θελω να είσαι δίπλα μου και να ακουμπάνε τα μπούτια μας καθώς κοιτάμε τη θαλασσα.
Σε θέλω σε πάρτυ, σε καταληψεις, σε πορείες, γιατι το βράδυ μ'αρέσεις περισσότερο.
Θελω να τις ζηλευω όλες κι ας λες οτι δεν υπαρχει λόγος.
Θελω να με πονας καταλάθος (ή και όχι).
Θέλω να μου τραγουδάς, κι ας μη μ'αρεσει η φωνη σου.
Θελω να σε κοιτάω κι ας μην είσαι όμορφος.
Θέλω να βλέπουμε μαζί GOT τρώγοντας.
Θέλω να μαλώνουμε για απλά πράγματα, μόνο και μόνο για να την βρίσκουμε μετά.
Θελω να σε βλέπω πιο συχνά, γιατί όταν δε σε βλέπω καίγομαι.
Θέλω να κάνεις επιτέλους κάτι, γιατί βαρέθηκα να προσπαθώ.
Δεν θέλω να είμαι για σένα, ότι είναι πολλοί τύποι για μένα.
Θέλω να σε αγγίζω με κάθε ευκαιρία.
Θέλω να με αγγίζεις και να ματώνω.
Θέλω να ακούμε πανκ και να καφριλίζουμε.
Θελω στο 10ήμερο να με κοιτάς και να μην κάθεσαι ενα χιλιόμετρο απέναντι.
Θελω να σπάω ρετσίνες μέσα στο σπίτι σου.
Θελω να είμαι σπίτι σου.
Θελω να γαμάω το σπίτι σου και να το κανουμε ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ.
Θέλω να ζήσω αλλη μια νυχτα, για να σε νιώσω μεσα μου.
Θέλω να με ξέρουν οι φίλοι σου.
Θέλω να μπορώ να σε φιλάω στα μπαρ, κι ας μη το κάνω.
Θέλω να σε μαλώνω και να με μαλώνεις.
Θελω να μου μιλάς, ακόμα κι αν με βρίζεις.
Θέλω να μυρίζω το αρωμά σου πανω μου.
Θέλω να πλένομαι με το σαμπουάν σου.
Σε θέλω σε λιμάνια, σε κήπους, στους δρόμους και σε πάρκα.
Θέλω ατέλειωτες βόλτες κι ας κουράζεσαι γαμώ.
Πολλά θέλω. Είναι κι άλλα τόσα που δεν θέλω.
Μα πιο πολυ από όλα ρε διάολε, θα'θελα να μπορω να σε φιλάω, χωρις περιορισμους, χωρις συζητησεις που με κανουν να κλαιω, χωρις εκνευρισμους. Ετσι. Απλα ομορφα ατακτα και χωρις ταυτότητα.
Θα ήθελα τέλος να μη χρειαζόταν να μου λείψεις ποτέ.
Θα ήθελα να ξυπνήσω και να αρχίσω την απεξάρτηση.
Δεν σ'αγαπάω, κι ούτε σ'αγάπησα ποτέ μου.

Μα είμαι εξαρτημένη ρε διάολε.
Κι απόψε μου λείπεις.
Απο αύριο, δε θα με νοιάζει.
Εσένα όμως να σε νοιάζει.