μέχρι πότε;

όταν δεν σηκώνεις το τηλέφωνο
θέλω να σου σπάσω τα αυτιά
κι όχι τη συσκευή
γιατί θα σε πονέσει περισσότερο να μην ακούς
θα σε κόψω κομμάτια
και θα παίζω με τα άκρα σου μπιλιάρδο
θα χτυπάω την καρδιά σου με τις βρώμικες πατούσες σου 
για να δω πόσο καλά κυλάει
κι αν δε μου κάνει
θα την τροχίσω γύρω γύρω να γίνει κυκλική
έτσι, για να'χω να παίζω
θα χώνω τσιγάρα στο άψυχο στόμα σου
για να'χω με κάποιον να καπνίζω
θα την πίνουμε μαζί
θα πίνουμε μαζί
και θα την ακούμε
γιατί το αλκοόλ και το πχιώμα
δεν είναι ουσίες
είναι θόρυβος
θο ρυ βος
είναι βόμβες στα αυτιά μου
και τρύπημα στο σώμα μου

θα'θελα μια μέρα να δω τα σωθικά σου χυμένα σε ένα πεζοδρόμιο
και να γευτώ τα υγρά του εγκεφάλου σου
να παίζουμε ρακέτες με τα μάτια σου σε μια ερημική παραλία
και να ακονίζω τα δόντια μου στα κόκαλα σου

να ζεις μαζί μου ενώ θα'σαι κλινικά νεκρός


μέχρι τότε όμως, θα'σαι μικροαστικά
απελπιστικά
ταξικά
νεκρικά
λεπρός.


1 σχόλιο:

onesecbeforetheend είπε...

να ροκανίζω να κόκκαλα ακονίζοντας τα δόντια